Spel of Spellenspektakel

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Welke wordt het dit jaar!

Spellenspektakel
17
74%
Spel
5
22%
Beide
1
4%

Totaal aantal stemmen: 23

cab
Burgemeester

Spel of Spellenspektakel

Bericht door cab »

http://spel.forumfederatie.be/
of
http://speel.spellenspektakel.nl/

Nu blijkt dat de evenementen in het zelfde weekend vallen. Wat ik erg jammer vindt een aantal uitgevers zal waarschijnlijk niet op beide beurzen tegelijk aanwezig zijn. Wat doet bijvoorbeeld QWG, een graag geziene stand bij mij. Hodin (uitgever van DOW) kiest die voor belgi of komen die naar het spsp. Etc.

Mijn voorkeur gaat uit naar spel aangezien die al jaren deze datum hebben en in het verleden in mijn ogen bleek dat daar meer speelmogenlijkheden waren als op het spsp. Toch ga ik proberen beide met een bezoek te vereren :P
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door syroit »

Ik vermoed dat bv een Hodin wel eens op beide events aanwezig kan zijn, aangezien andere mensen gebruiken voor NL en B.

Zelf ga ik zeker naar het vernieuwde SpSp, mocht het lukken (tijd enz.) wil ik op zondag wel langs Spel passeren!
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

De optie 'geen van beide' ontbreekt.

Wellicht dat ik eens een kijkje ga nemen op Spel.
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Kan de optie "geen van beide" niet meer toevoegen als ik op wijzigen klik misschien kan een Mod hem er bij zetten.
Tom
Professor Pimpel

Bericht door Tom »

Dit jaar zonder enige twijfel "Spel". Het is de beurs van mijn plaatselijke spellenboer en vanaf dit jaar is het Spellenspektakel voor mij iets te ver (ik maak dan liever de verplaatsing naar Essen). Afgelopen jaren waren het steeds beide beurzen die ik bezocht omdat ze nooit in het zelfde weekend werden georganiseerd. Nu wordt het dus kiezen en bij deze...
Viva
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: la Vida

Bericht door Viva »

Spellenspektakel was sowieso een traditie aan het worden, dus die blijven we nu ook volhouden. Jammer dat de planning met 'spel' zo beroerd uitpakt. Daarbij zijn wij nu ook wel een beetje nieuwsgierig naar de nieuwe editie (organisatie) van het spellenspektakel. Volgend jaar weer deze poll? Misschien ziet die er dan heel anders uit.
KimSalaBim
Joker

Bericht door KimSalaBim »

Dit jaar ga ik voor de eerste keer naar het SpellenSpektakel, samen met mijn vriend. Vriend is er overigens eerder geweest.
Jason
PIONier

Bericht door Jason »

Ik kom uit de driehoek Roeselare-Kortrijk-Menen en Eindhoven was al een heel eind rijden.
De laatste keer reden we ontgoocheld naar huis maar wij zijn wel benieuwd naar de nieuwe aanpak dus kunnen de extra kilometers er nog wel bij.
Jonkvrouw Swaan
Sojaboon

Bericht door Jonkvrouw Swaan »

Vooralsnog ga ik er van uit dat wij dit jaar weer naar het spsp gaan. Qua afstand maakt het voor ons eigenlijk niets uit.