- chinatown: Niet gespeeld
- flash point: fire rescue: Binnen, nog niet gespeeld, hoge verwachtingen
- hanzesteden: Niet gespeeld
- imperial 2030: Niet gespeeld
- morgenland: Het blufelement is best wel grappig, best een aardig spel
- k2: Niet gespeeld
- el grande: Ik ben egenlijk niet zo'n area-control-gamer, maar dit gaat nog net
- stoom: Niet gespeeld
- thurn and taxis: Niet gespeeld
- keythedral: Niet gespeeld
- shogun: Niet gespeeld
- carson city: Voor mij een topper, er is wel sprake van conflict, maar het speelt toch meer als een echte worker placement; timing is erg belangrijk
- koopmanshuis: Niet gespeeld
- caylus: Een soort opa onder de worker placements, maar dat bedoel ik niet negatief. Het heeft zijn waarde bewezen in de afgelopen jaren, zeker één van mijn favorieten. Punt is dat het niet meer zo vaak op tafel komt, maar dat ligt ook aan de nieuwe spellen die we willen proberen.
- galaxy trucker: Niet gespeeld
- fresco: Erg kleurig.
- eufraat en tigris: Viel mij tegen
- elfenland: Niet gespeeld
- for sale: Niet gespeeld
- lancaster: Niet gespeeld
- torres: Niet gespeeld
- mykerinos: Niet gespeeld
- ghost stories: Vechten tegen de bierkaai, daar moet je van houden, ondanks dat ik nog niet gewonnen heb, vind ik het wel een erg goed spel, elk moment spannend.
- snow tails: Niet gespeeld
- genoa: Niet gespeeld
- tikal: Goed spel als je van tegelleggers houdt, niet kopen als er spelers in je groep zitten die altijd lang nadenken
- taj mahal: Goed spel, elkaar lekker indirect dwarsbomen en vechten om de gunst van de Maharadja
- endeavor: Één keer gespeeld met 3, was er niet kapot van
- asara: Niet gespeeld
- age of empires III: Erg goed spel, de mechanismes in het spel kloppen en werken goed
- reef encounter: Niet gespeeld
- demetra: Niet gespeeld
- die burgen von burgund: Tja, vond het eigenlijk maar een beetje saai en langdradig
- castle panic: Niet gespeeld
- kaiser: Niet gespeeld