In leuk gezelschap heb ik Het Dorp, Escape en Zoom Zoom Kaboom weten te spelen.
Van Het Dorp snapte ik aanvankelijk niks, om een of andere reden. Het enige andere spel waarbij ik dat ooit gehad heb was Eufraat & Tigris. Zo halverwege het spel snapte ik eindelijk pas het spelverloop en de acties; tactiek en strategie niet aan toegekomen
Vervolgens een potje Escape, en niemand had de MP3 op de telefoon/tablet staan. Het had wat voeten in aarde, maar uiteindelijk wisten we het te downloaden. Helaas was het geluid in het geroezemoes wat zacht, en misten we de tweede gong bijvoorbeeld. Escape vind ik geinig, maar persoonlijk speel ik dan toch liever Space Alert.
De tafel begon aan Snowdonia, maar het was al aan de late kant, en die zou ik nooit afgespeeld krijgen voor 18.00 uur. Op de valreep wist ik nog aan te schuiven bij een potje Zoom Zoom Kaboom. Het deed me erg denken aan een zeer versimpelde versie van Formula Dé. Maar wel een stuk korter.
Geslaagde middag voor mij in ieder geval. Bedankt voor het leuke gezelschap, en hulde aan de organisatie voor een goed lopende dag met een leuke en gevarieerde speel-o-theek.