Ben net terug van Spiel. Het was weer een geweldig leuke dag, die eigelijk te kort was om alle vooraf aangekruiste spellen goed te bekijken, laat staan te spelen.
Ik heb de uitbreiding van Funkenslag (Benelux) blind aangeschaft en was verder erg onder de indruk van Shogun, waarvan ik 1 seizoen gespeeld heb. Helaas was ik toen al door mijn budget heen, dus die zal ik later nog wel eens aanschaffen.
Leonardo zag er goed uit, maar heb ik niet kunnen spelen. Datzelfde geld voor Kampf um Rome en Die Saulen der Erde. Ook Graenaland zag er erg goed uit. Verder heb ik nog uitleg gehad van Italia (Phanlax). De vele regels vond ik erg overweldigend, maar voor de liefhebber zal dit beslist een goed spel zijn.
Qua aanschaf net onder de vooraf aangegeven EUR 100,00 gebleven. (Funkenslag incl. Beneluxuitbreiding, poster Hanze, Pinguin, Rush Hour, Uitbreiding Ys, Bohnanza incl. uitbreiding en Kannibohne, 6 nimmt en Manilla)
Ik kom er net bij thuiskomst achter dat ik Manilla in de stand van Queen Games heb laten staan, dus als iemand de komende dagen nog in de stand komt en vraagt naar een witte plasticzak met daarin Manilla dan zullen ze je niet vreemd aankijken. Misschien kan iemand van jullie hem nog meenemen en hem aan mij overhandigen op spellenspektakel, waar ik demo voor Quined. Anders is het jammer van de EUR 20,00

.