Mijn lievelingshobby is Singing/Songwriting. dit doe ik ondertussen zo een 5tal jaar.
Ik heb altijd op school gezeten en ben Mei 2012 afgestudeerd. Met het aantal vrije tijd dat ineens in overvloed was ben ik mij gaan verdiepen in hobby's waar ik me voorheen niet zo mee bezig hield. Namelijk Bordspellen en Cosplay
Bij de cosplay zit ik op het moment aan mijn 2e project (en ik heb nog een hele lijst die ik wil doen). Veel ben ik in hasselt te vinden voor het zoeken naar de juiste materialen en eventuele koopjes in de kringloopwinkel om toch zo goedkoop mogelijk mijn project af te maken.
Mijn 1e project (een simpele om mee te beginnen & gemaakt uit een oude valies):

Foto genomen op Facts 2012 (heeft me in totaal zo een 40 euro gekost). Ook ben ik al met deze outfit naar bobbejaanland geweest voor mijn 21e Verjaardag (zonder zwaard & schild dan). Mijn 2e Project ben ik ongeveer een 2tal weken geleden aan begonnen en heb bijna alle hoofdmaterialen. Mijn 2e Project waar ik toch binnenkort aan zou moeten beginnen te werken is van Mystogan uit Fairy Tail (voorbeeld beneden) en gaat me uitgerekend zo een 80-100 euro kosten voor het geheel na te maken

Geen goedkope hobby's dus