We hebben helaas vorig jaar moeten missen en keken erg naar dit jaar uit. We hadden mijn zus en zwager meegenomen, om gelijk even de conclusie te geven, zij waren enthousiast.
Parkeren was wel een dingetje dit jaar. Ik had al drukte verwacht omdat er ook Lego tegelijk was, maar we waren vroeg vond ik....het werd uiteindelijk de betaalde parking. Gelukkig geen Jaarbeurs tarieven!
Ik zei eerder al dat ik het wel drukker vond. Ik had er niet veel last van op de beurs, maar viel me gewoon op dat er een rij stond voor de entree tot buiten aan toe. Wij waren op dat moment al binnen, voor 10 uur. En heel fijn en verrassend dat we al in de winkel terecht konden. Dus gelijk de eerste aankopen gedaan
Saltfjord en
Let's Go to Japan.
Daarna bij White Goblin
Nocturne en
Gnome Hollow geprobeerd. Nocturne bleek unaniem niet in de smaak te vallen. Dat geeft niet, daarom willen we het liefst ook zoveel mogelijk eerst iets proberen. Dus na 1 rondje wisten we genoeg.
Gnome Hollow beviel beter, paar rondjes gespeeld, maar op een beurs hoeven we niet alles uit te spelen. Het pakte mij niet genoeg vooralsnog.
We speelden bij Asmodee
Take Time, 2 klokken. Leuk, maar wij spelen meest met 2 en ik denk dat dit dan niet op tafel komt.
Na de lunch, speelden we
Locus en daar waren we unaniem enthousiast over. Dus dat werd een aankoop voor beide stellen. Ik had hier al wat verwachtingen over en die kwamen dus zeker uit. Ik vind dit een spel dat je snel even erbij pakt, mee kan op vakantie. Een beetje een kruising tussen Clever en Tetris.
Daarna speelden we nog
Agent Avenue en
Strategeti wat dan weer grappig was. Wij begonnen bij de eerste en mijn zus en zwager bij de andere. Mijn zus speelde Strategeti deze week al een keer, vond het niet zo en dat was nu niet anders. Wij vonden Agent Avenue niet speciaal, teveel bluf achtig voor ons. Daarna ruilden wij van tafel en wij bleken dus Strategeti heel leuk te vinden en zij vonden Agent Avenue leuk.
We brachten daarna nog 1 keer een bezoek aan de winkel, want Strategeti moest mee naar huis, en daar kwam
Instinct en een
Kinfire Delve ook nog bij (ik stond in de rij te wachten met Strategeti en mijn partner kwam me nog wat aanreiken
We hebben ons weer prima vermaakt! We speelden minder dan ik had gewild. Dat kwam deels doordat bijvoorbeeld White Goblin helaas maar 1 tafel van elk spel had, we hadden Critter Kitchen willen spelen, maar was steeds bezet. Dat vind ik dan toch een minpuntje. Maar goed niks aan te doen.
We hebben ook altijd wel teveel spellen op het lijstje. En we hadden dus andere mensen mee, dan merk ik dat ik toch anders over de beurs heen loop.
Wel leuk om nog mensen tegen te komen, demoër van Gaminbizz die we al paar keer eerder getroffen hebben. Ik had niet door dat Michiel er ook was

En heel leuk de auteur van Echoes of Emperors die nog wel wat slapeloze nachten had gehad na onze vorige ontmoeting

Maar super leuk dat ze daar nu stonden met het spel helemaal af!
Verder de content creators vakkundig ontweken. En volgens mij zag ik Piet lopen, maar ja die kent mij niet.