Waffle Time

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Dennis77
Regenmaker

Waffle Time

Bericht door Dennis77 »

Mijn vrouw kocht onlangs Waffle Time en vandaag speelde we deze voor het eerst. Het is niet hetzelfde (het heeft bijvoorbeeld niet de Cascadia stijl draft), maar toch deed dit spel me aan de spellen uit dit topic over Shallow Sea denken. Het is een wat eenvoudigere manier van puzzelen, maar met dezelfde vibe. Door plaatsing kies je twee items (fruit, slagroom of siroop). Deze plaatsje op je wafel (een spelersbord met een raster in wafel stijl). Elk fruit heeft eigen scorings mogelijkheden en er zijn altijd drie algemene doelen. Vrijwel alle doelen hebben te maken met patronen. Als je patronen af hebt mag je siroop plaatsen. Siroop is belangrijk bij de algemene doelen, welke met name bij de eindtelling punten opleveren.

Voor degene die geïnteresseerd zijn, het spel is nog steeds afgeprijsd voor 18,99€ bij Bol. Nee, ik heb geen aandelen in Bol en niet in AEG. Maar het is een vermakelijk puzzle spelletje dat je met de hele familie kunt spelen.
Laatst gewijzigd door Bart op za 25 jul 2026, 14:35, 3 keer totaal gewijzigd.