Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Eigenlijk mis ik bij Ducosim de nieuwe oorlogspelletjes om uit te proberen.
Spellen zoals Battle of Westerlos en Maria. Zou eigenlijk goed passen bij Ducusim. Een beetje crossover tussen de zware oorlogspellen en de eurospellen.
zodiak schreef:Eigenlijk mis ik bij Ducosim de nieuwe oorlogspelletjes om uit te proberen.
Spellen zoals Battle of Westerlos en Maria. Zou eigenlijk goed passen bij Ducusim. Een beetje crossover tussen de zware oorlogspellen en de eurospellen.
Klopt natuurlijk, maar wie zal die dingen demonstreren? Eigenlijk zijn het vooral firma's die spellen voorstellen en daarnaast heb je enkele vrije tafels waar mensen samenkomen om dingen te spelen waar ze anders misschien niet toe komen (zo zag ik een tafel waar men een halve dag Roborallye speelde. Zonder Erwin!).
Wat houdt je tegen om dergelijke grote spellen voor te bereiden en hier op het forum medespelers te zoeken voor de volgende Ducosim.
zodiak schreef:
Eigenlijk mis ik bij Ducosim de nieuwe oorlogspelletjes om uit te proberen.
Pietl schreef:
Klopt natuurlijk, maar wie zal die dingen demonstreren? Eigenlijk zijn het vooral firma's die spellen voorstellen en daarnaast heb je enkele vrije tafels waar mensen samenkomen om dingen te spelen waar ze anders misschien niet toe komen (zo zag ik een tafel waar men een halve dag Roborallye speelde. Zonder Erwin!).
Wat houdt je tegen om dergelijke grote spellen voor te bereiden en hier op het forum medespelers te zoeken voor de volgende Ducosim.
Is natuurlijk ook een goed idee. Maar ik zou het liefst de spellen uit proberen die ik nog niet ken. Of ben ik de enige met die behoefte? De meeste mensen komen toch ook naar Ducosim om nieuwe eurospellen uit te proberen. En ja; 'wie zal die dingen demonstreren'?