Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind viticulture zonder de uitbreiding eigenlijk ook al heel leuk, maar catan kan ik echt niet meer spelen zonde steden en ridders
voor terraforming mars geldt dat ik het niet zo leuk vindt, maar iedereen die fan is dan meteen roept dat je het wel met prelude moet spelen, dus dat zal dan wel kloppen
pieter.schutz schreef:
Ik vind viticulture zonder de uitbreiding eigenlijk ook al heel leuk, maar catan kan ik echt niet meer spelen zonde steden en ridders
Grappig. Ik heb Steden en Ridders volgens mij maar één of twee keer meegedaan bij iemand en was vervolgens blij dat we weer gewoon de basis mochten spelen met ons cluppie. Tuscany daarentegen is voor mij een integraal onderdeel geworden van Viticulture.
pieter.schutz schreef:
Voor terraforming mars geldt dat ik het niet zo leuk vindt, maar iedereen die fan is dan meteen roept dat je het wel met prelude moet spelen, dus dat zal dan wel kloppen
Als je TM niet leuk vindt, wordt het met Prelude niet leuker, vrees ik, hooguit wordt je martelgang korter. Wat misschien dan toch leuker is